tisdag 16 februari 2010

Nystart

Har länge funderat på att starta en blogg, speciellt på kvällarna när jag ska sova. Det är då min inspiration infinner sig och jag får en lust att greja och vara kreativ. Har fastnat vid så många bloggar och nu känner jag att det är dags för mig att ge mig ut i bloggdjungeln!





Har spenderat förmiddagen vid symaskinen. Idag har jag försökt mig på tygkorgar och så här blev resultatet. Har lånat mönstret från med nål och tråd, har dock gjort en egen tolkning med en fyrkantig botten. Är väldigt sugen på att åka till IKEA och köpa mer tyg nu, behövs lite kraftigare tyger till korgarna.















































Har inte alls pluggat så mycket som jag hade tänkt till tentan, men det tar jag igen imorgon! Då ska vi plugga i Norrköping, jag, Anna och Johanna. Ska även hinna med att köpa garn så vi kan sticka tillsammans snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar