tisdag 18 maj 2010

Jag älskar att blanda gammalt och nytt!

Som ni kanske har förstått älskar jag att springa på loppisar och har blandat mina fynd med nya saker här hemma. I hallen står den fina fåtöljen som jag och morfar klädde om för inte så längesedan, tillsammans med den står ett gammalt skåp som jag fyndade för 200:-, inte bara snyggt, det är praktiskt också!





Har även ett stort intresse för gamla plåtburkar, denna tycker jag är speciellt vacker! Den har jag fått efter min gammelfarmor, så då blir den såklart extra speciell!





För några helger sedan var vi på loppisrunda i Vadstena och hittade snapsglas på fot som är precis sådana som jag har letat efter! Dock synd att kalla det ett kap, för de var inte så billiga, men oj vad jag hade ångrat mig om vi inte hade köpt dem!

1 kommentar:

  1. vad kul att hitta din blogg sofia! vilket fint skåp förresten. kollade igenom alla bilder och ni verkar ha det så fint hemma :)
    kram johanna

    SvaraRadera